Köpte lökar i kruka våren -09, en av dem var vit så himla kul eftersom jag länge velat ha en sådan. Nu håller jag tummarna för att den kommer nästa vår och sprider lite glädje.
Har satt den i landet under den japanska körsbärsträdet vid Hortensialandet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar